23 Aralık 2011 Cuma

Altıkırkbeş (6LTI:KI4KBE5 > YAYIN) farkı.

Siz kitapların künyelerini didik didik edenlerden misiniz? Ben öyleyim. Kitabın orijinal adına, kapak tasarımının kimin elinden çıktığına ve diğer tüm detaylara bakmayı severim. Altıkırkbeş Yayınları'nı hep sevmişimdir. Çok hem de. Fakat daha önce fark etmemiştim. Birkaç gündür İstridye Çocuğun Hüzünlü Ölümü'nü elimde dolandırırken fark ettim. Aynen şunlar yazıyor, klasikleşmiş copyright kurallarının yer aldığı yerde.


"Kadıköy'ün yağmurlu ve puslu sokaklarında hazırlanan bu kitap sizi uçurumdan aşağı atabilecek güce sahip olabilir. Herhangi bir şekilde ve özellikle izinsiz olarak iktibas edildiğinde Kadıköy'ün o bilinen, serin ve rutubetli laneti, yıllar boyunca bunu yapanı takip eder, saçları dökülür, rüyasında sürekli olarak Kadıköy sokaklarından akın akın geçerek yıllık intiharlarını gerçekleştirmeye giden lemur sürüleri görür ve derin bir yalnızlığa gömülür."


http://altikirkbes.wordpress.com/

4 yorum:

  1. Silmarillion'a düştükleri not da çok dikkat çekiciydi.

    YanıtlaSil
  2. Evet ben de ilk kez sevgilime sahaflardan Silmarillion 'u aldığımda görmüştüm 6.45 tribini:)

    YanıtlaSil
  3. Neydi ki Silmarillion'a düştükleri not? Çok merak ettim!

    YanıtlaSil
  4. İstedim sevgiliden senin için işte budur:)

    "Bu çevirinin tüm yayın haklarını sahiplendik tanıtım alıntıları dışında izinsiz çoğaltılması ahlak kurallarına ve yasalarımıza göre suç sayılmaktadır. Böyle bir harekete kalkışmak istediğinizde önce bize sorarsanız uygar dünya adına seviniriz."
    P.S.: Tüm fotokopi fanzinleri yukarıdaki açıklamadan bağımsızdırlar. Onlar istedikleri ALTIKIRKBEŞ kitabını ve metnini çoğaltabilir, bozup yeniden yaratabilirler. okurlarımızı yasal dergileri değil "fotokopi fanzinleri" izlemeye çağırıyoruz . Onlar sizi uçurumdan aşağı itecek güce sahiptirler ve uçmayı öğrenmenin zamanı geldi. Yaşasın FOTOKOPİ, Yaşasın KAOS.

    YanıtlaSil