2 Aralık 2013 Pazartesi

Okuyan Kedi Tumblr'a geri döndü


Bu blogu oluşturalı 3 seneden fazla oluyor. Belki de 4. Bloga ilk günlerinden itibaren bir de Tumblr sayfası eşlik ediyordu, orada da takipçiler vardı. Bloga koyduğum yazıları oraya da koyuyordum. Geçinip gidiyorduk. Sonra ne oldu bilmiyorum, tahminen bloga verdiğim uzun aralardan birinin dönüşünde Tumblr unutuldu, daha doğrusu ben unuttum. Birkaç gün önce yeniden canlandırmaya karar verdim. Birkaç değişiklik yaparak.

Okuyan Kedi Tumblr sayfasında sadece görseller olacak gibi gibi bundan sonra. Bazen benim çektiklerim, bazen paylaşılanları paylaşmalar şeklinde. Tumblr nihayetinde iyi bir göz şenlendirici ve ilham verici. 

Umarım seversiniz.

1 yorum:

  1. Severek takip edeceğim. Tumblr ayrı bir şey ayrı bir paylaşım zevki veriyor insana. Ben sadece fotoğraflardan oluşan bir alan yarattım kendime, çoğu zaman yazmak gereği duymuyorum, öyle daha büyülü geliyor. İşin içinde kitaplar kağıtlar kalemler ve hayaller de varsa mükemmel bir keyif izlemesi:)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil