1 Ocak 2014 Çarşamba

Bizi En Çok Güldüren Diziler

Friends galiba en çok güldüklerimizden, 90ların unutulmazı

Geçen gün, hatta Noel günüydü sanırım, hiçbir ulaşım aracı çalışmadığından erkek arkadaşımla yollarda boş boş dolanıyorduk. Dolanırken de bizi en çok hangi dizilerin güldürdüğünden bahsediyorduk. Beni en güzel dizilerle tanıştıran kişi olduğundan, tüm dikkatimi ayak üstü yaptığımız "komik diziler listesi"ne vermiştim ki aklıma blog için böyle bir liste oluşturmak geldi. Sonra yakın arkadaşlarımı da dahil etsem ne güzel olur ve dedim ve ortaya güzel bir şey çıktı.

Her birinden akıllarına "komik dizi" deyince gelen ilk üç diziyi söylemelerini istedim. Takma isimlerini de kendileri buldular, bence pek güzel oldu. İşte bizim bir süredir, hatta uzunca bir süredir izleyip izleyip güldüklerimiz:

Şeftali
  1. Scrubs
  2. Archer
  3. The Office
Irene Adler
  1. IT Crowd
  2. Black Books
  3. Extras
Mika
  1. Friends
  2. Will and Grace
  3. Modern Family
Hasır Şapka
  1. Friends
  2. That 70s Show
  3. The Big Bang Theory
Dinleyen Mikrofon
  1. Friends
  2. How I Met Your Mother
  3. The Big Bang Theory
Cuma
  1. Family Guy
  2. How I Met Your Mother
  3. It's Always Sunny in Philadelphia
Erkek Arkadaş
  1. Flight of the Conchords
  2. It's Always Sunny in Philadelphia
  3. The Office
Okuyan Kedi
  1. Wilfred
  2. Malcolm in the Middle
  3. Friends

2 yorum:

  1. Friends yeniden yayınlanacak. 10 yıl sonra yeniden buluşuyorlar :)))

    YanıtlaSil
  2. Friends açoık arayla muhteşemdi, yeniden başladı mı bilmiyorum hiç takip etmedim sonra ama du bi youtube a bakayım ben yine de :)

    YanıtlaSil