5 Şubat 2011 Cumartesi

Ufak bir değişiklik

Demiştim ki tatil zamanları havada beyaz uçuşan şeyler görene kadar kitap okurum diye. Nedense bu sefer uçuşan şeyler yerine dün gece saat 4 gibi sağ gözümün ağrısıyla uyandım. Ağrıdan çok kafamın içindeki küçük yeşil adamlar gözümü yumruklarını test ettikleri kum torbasına çevirmişlerdi! Şimdi daha iyiyim ama anne emri üzerine yarına kadar gözlerimi dinlendiriyor, pencereden uzakları izliyorum (:

Bir de ufak bir değişiklik yaptım blogda. Sağ tarafa Okunmayı Bekleyenler listesi ekledim. Kitaplığımda ve evin muhtelif yerlerinde sıra bekleyen kitapların bazıları burada var. Oradaki sıraya göre okumayı düşünmüyorum aslında. Belki aralarında gözünüze çarpanlar, merak ettikleriniz olur. Bana haber verebilirsiniz, torpille okuma sıraları öne alınabilir. Böylesi belki daha iyi olur diye düşündüm...

İyi Pazarlar.

5 yorum:

  1. Fotoğraf Makinası - Jean Philippe Toussaint
    Saatleri Ayarlama Enstitüsü - Ahmet Hamdi Tanpınar
    Doğu Yolculuğu - Hermann Hesse
    Altı Ay Bir Güz - Bilge Karasu
    Ölüm ve Pusula - Jorge Luis Borges

    Bu kitaplara olan yorumlarınızı merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Şimdi elimde Modiano'nun bir kitabı var. O biter bitmez en az benim de sizin kadar merak ettiğim Fotoğraf Makinası'na başlamayı düşünüyorum.
    Toussaint'de görüşmek üzere. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. sabah akşam liste yapıyorum ben de
    okunacaklar, yazılacaklar , okunmuşlar, şunlar bunlar..
    sağda yayınlamak iyi fikirmiş
    dün ben de bir sait faik abasıyanık alcaktım vazgeçtim son anda
    hatta bi de ömer seyfettin almak istedi canım
    keşke alsaymışımm
    allahım artık başkalrının listelerine sulanıyorum =)))

    YanıtlaSil
  4. ahaaaaaaa!!!
    listene tekrar baktım Panait Istrati gördüm
    bugün D&r'da fellik fellik aradım da bulamadım
    Sokak Kızı ve Angel Dayı'yı arıyorum ben de =)

    YanıtlaSil
  5. Listeler bende de ufak bir bağımlılık halinde. Ama kesinlikle hayatımı kolaylaştırıyor! Ömer Seyfettin hakkında tüm soruları cevalayabilirim, okumadığım kalmadı sanırım aldığım bir ders yüzünden(: Panait Istrati'ye gelirsek, Kadıköy Ada'da bir kaç kitabı vardı, Valık Yayınları'ndan. Belki oraya bakabilirsin.

    YanıtlaSil