25 Eylül 2011 Pazar

Bavullar, kutular, eşyalar.


Ben bu aralar kitap yazısı yazamıyorum çünkü...

1. İstanbul'a geldim.

2. İstanbul'u çok özlemişim.

3. Çevirinin sonlarına yaklaştım.

4. Sürekli ya bavul topluyorum ya bavul boşaltıyorum.

5. Yaz boyunca göremediğim insanları çok özlemişim, hasret gideriyorum.

6. Tüm bunlara rağmen kitap okuyorum, sadece yazamıyorum.

7. Asistanlık nasıl yapılır, bunu öğrenmeye çalışıyorum.

8. Alacağım derslere karar vermeye çalışıyorum.

9. Odanın eksiklerini tamamlıyorum.

10. Çok mutlu olmayı ne kadar özlediğimi fark ediyorum.

En kısa sürede, yazılar ile karşınıza çıkmak üzere.

2 yorum:

  1. canım sen işlerini yola koy yine yazarsın. merakla bekliyorum ama :)

    YanıtlaSil
  2. Ne guzel seyler yapiyorsun. Yerinde olmayi o kadar isterdim ki...

    Cok mutlu olmayi ben de ozledim :)

    YanıtlaSil