2 Nisan 2012 Pazartesi

Masamın üstündekiler.

Odalar kadar masa üstleri de kendi kendilerini dağıtmakta son derece başarılılar bana kalırsa. İzmir'deki evdeki masamı iki gündür kullanıyorum ve şimdiden garip haller almaya başladı bile. Öncelikle altından başlamalıyım sanırım. Aslında öyle evde terlik giymek gibi bir alışkanlığım yok ama bazen giyiyorum, her masadan kalktığımda ayağımdakileri masanın altında bırakıp geri dönerken yeni bir tane giyip geliyorum. Şimdi bir bakaıyım... Evet, an itibariyle masamın altında dört çift terlik bulunmakta. Üçü kışlık, biri yazlık.


Masanın üstüne gelecek olursak, çok büyük bir masa değil, sevdiğim bir masa hiç değil. Çok hatalı yapılmış bir kere. Tüm mobilya öyle bir şeyle kaplanmış ki tüm kenarlar ve köşeler insanın elini kolunu paramparça ediyor. Ne diyordum, hah, masanın üstü çok dağıldı yine. Bakalım neler var:


  • 2 boş kahve fincanı, 1 yarım dolu su bardağı (az önce devirme tehlikesi atlattım, etrafı çok dolu olduğundan düşmeye bile yeri yok bardağın, havada yakaladım)
  • 6 adet kitap, ve evet hepsi aynı anda okunuyor (bazılarını ciddi ciddi okuyorum, bazılarına arada göz atıyorum)
    • Tiffany'de Kahvaltı - Truman Capote
    • Büyüklere Masallar - Şçedrin
    • Dolu Dizgin bir Denizci - Jack London
    • Geç Kalmış Ölü - Mehmet Eroğlu
    • Tütün (Sarı Dünya) - Dimitriv Dimov
    • Knulp - Hermann Hesse
  • Eski bir tenis topu (Dr. House'dan özendim, masa başında canım sıkıldıkça havaya atıp tutuyorum)
  • Peluş fil (erkek arkadaşıma en son aldığım hediye, basma kumaşından yapılmış, pek sevimli)
  • 3-5 kalem, silgi, post-it
  • 1977 basımı, zamanında annemin kullandığı Osmanlıca-Türkçe sözlük
  • Tarçınlı tütsü
  • Notos Öykü'nün son sayısı
  • Naviga'nın son sayısı
  • Yarım yenmiş bir boyoz
  • 2 adet beşli matruşka (ve evet doğru tahmin ettiniz, hepsinin içleri dışarı çıkmış halde)
  • 1 adet 6 kiloluk Siyam kedisi (yatar pozisyonda)
  • Cep telefonu
  • İpad
  • 3 adet not defteri (neden bu kadar çoklar bilmiyorum)
  • Ajanda
  • Masa lambası
  • Ayna ve cımbız
  • 2 adet fotoğraf albümü
  • Bir çift patik (annaanne ördü)
  • Tombul çalar saat
  • Çizim malzemeleri
  • Laptop
  • Vitamin (yeni kullanmaya başladım, işe yarıyor ama çok iştahımı açtı, bırakıcam sanırım)
  • 2 elma, 1 portakal
Epey dağınık, ama ben bu duruma alıştım sanırım. Ya da bana öyle geliyor. Sizin masanızın üstünde neler var?



1 yorum:

  1. çalışma masaları benim de ilgi alanım :)masaları çok seviyorum kendiminkini de çok seviyorum :) masamın üzerinden duvara yaslayarak kullandığım bir mantar panom var, sevdiğim notları oraya iğnelemeyi seviyorum. bol bol kalemlik ve kalem var not kağıtları masa lambam ve çocukluğumdan beri benimle olan bir kaç bişey daha... kısaca çalışma masam çalışmaya pek elverişli değil :) ama iyi ki benimle hem de yıllardır..:)

    YanıtlaSil