19 Temmuz 2013 Cuma

La Fontaine masalları defter kapaklarında


Kuzenlerimden biri Eylül'de ilkokula başlıyor. Kendi küçük dünyasını hop diye sarsacak olan bu yenilik onu korkutmasın istiyorum, okulun da eğlenceli olabileceğini erkenden anlasa pek güzel olur gibi. D&R'da bulduğum bu defter serisi bu konuda yardımcı olacak bence. Daha önce şurada da bahsettiğim Fransız defter markası Clairefontaine ilkokul öğrencileri için hepimizin pek iyi bildiği LA Fontaine masallarından (fabllardan) yola çıkarak defterler hazırlamış.

Defterlerin arka kapaklarında hikayeler de anlatışmış ama Fransızca olduğu için ben hiçbir şey anlamadan baktım. Çizimlerden anladığım kadarıyla, soldan sağa, ilk defter tembel ağustosböceği ve çalışkan karınca hikayesi. Onun yanındaki bir başka klasik, yarışan tavşan ve kaplumbağa. Son defter ise altın yumurtlayan tavuk. Ben çizimlere ayrı, fikrin kendisine ayrı bayıldım. Siz de beğenirsiniz umarım.

2 yorum: