1 Temmuz 2013 Pazartesi

Çok sevgili Pınar'dan yazlık okuma listesi


Sosyal mecra arkadaşım Pınar'dan yaz tatili için hazırladığı okuma listesini benimle paylaşmasını istedim, o da hemencecik yollayıverdi.

Kendisi anlatsın size en iyisi:

"15 kitap seçtim. Bunlar benim elimde olan yıl içinde aldığım ama iş yoğunluğu sebebiyle okumayı ertelediğim, sakin kafayla okumam gerek dediğim kitaplar. Ortalama 2 aylık bir tatilim var."

 Bence bu listeyi bir kenara not edin!

1. Yaşlı Adam ve Deniz - Ernest Hemingway
2. Lolita - Vlademir Nabokov
3. Müşterek Dostumuz - Charles Dickens
4. Monte Kristo Kontu - Alexandre Dumas
5. Deri Değiştirmek - Carlos Fuantes
6. İnci Gibi Dişler - Zadie Smith
7. Çavdar Tarlasında Çocuklar - J. D. Salinger
8. Hayvan Yemek - Jonathan Safran
9. 
 Büyülü Fener - İngmar Bergman 
10. Mühürlenmiş Zaman - Andrei Tarkovsky
11. Tol - Murat Uyurkulak
12. Tutunamayanlar - Oğuz Atay
13. Yedinci Gün - İhsan Oktay Anar
14. Sevgili Arsız Ölüm - Latife Tekin
15. Heba - Hasan Ali Toptaş

4 yorum:

  1. Dolu dolu bir liste olmuş. Sinema kitaplarını nasıl okuyorsunuz normal kitap okur gibi mi? Ben arada bir açıp bir şeyler okuyorum şiir kitabı gibi. Bir de ben şimdi buraya yazdım yorumumu ama Okuyan Kedi sen yine aracı mı olacaksın cevaplarda? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Listeyi beğenmeniz beni mutlu etti.
      Ben önce yönetmenlerin filmografilerini filmlerin vizyon tarihine göre sırasıyla tekrar izlemeyi planlıyorum. Filmlerin ardından kitabı tek seferde okumak daha güzel ve benim açımdan daha verimli olabilir diye düşünüyorum :) teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  2. Harika bir liste olmus, okuduklarim olumak istediklerim :)

    YanıtlaSil