1 Mayıs 2013 Çarşamba

Masamın üstündekiler #1



Dönem sonu yaklaşırken ve bu dönem sonu -ya da yaz ortaları- teslim etmem gereken bir tez olduğundan çalışma masam aldı başını yürüdü. Fotoğrafını çekip koyabilirim elbet ama ben anlatmak istiyorum, kafanızda canlansın, boşlukları da istediğiniz gibi doldurabilin diye. Neler var masamın üstünde?

  • Öncelikle, üstesinden gelmem gereken 3 önemli iş var yakın zamanda:
    • Tez
    • Konferans
    • Proje
Hal böyle olunca, masamda da 4 ayrı kitap öbeği var. Üçü bu işler için, biri ise benim her şeyden sıkıldığımda okuduğum kitaplara ait. Toplam kitap sayısını vermek gerekirse, 58.
  • Kocaman bir masa lambası
  • 3 tane en büyük boy klasör, içleri elbette tıka basa dolu
  • Bitmiş, yarı dolmuş ve başlanmamış birkaç defter
  • Nereye gidersem gideyim götürdüğüm 18 yıllık biblo (bu bibloyu nedense çok seviyorum. Ayıların yaşadığı minik bir ev, fotoğrafını çekerim bir ara)
  • Babam, annem, anneannem ve sevgilimle çekilmiş 4 ayrı fotoğraf
  • Okunması planlanan, bu amaçla bastırılmış makaleler. Üstüste konulduklarında boyları 35 cm’e varıyor
  • Kalemlik, zımba, delgeç ve kalem kutusu
  • Koca kavanoz kahve ve kahve kupası. Şeker ve karıştırıcı artık yok çünkü 1 aydır kahveye şeker koymuyorum. Yaşasın!
  • İki elma, bir muz
  • El kremi ve dudak nemlendiricisi

Masam gerçekten çok büyük, tek kişilik yatak boyutunda. Bu yüzden hala boş yer varmış gibi görünüyor tüm bu eşyaya rağmen. Şimdi böyle listeleyince de aslında çok da dağınık olmadığına karar verdim. İyi o zaman, biraz daha eşya yığmaya devam edebilirim demek ki. Ben bu masa üstündekileri listeleme işini sevdim, arada sırada yapayım, bu da bir numaralı listeleme olsun.

3 yorum: