8 Mayıs 2013 Çarşamba

Nishmark


 
Bir süredir blog yazanlar bilir, yazdığınız konu hakkında bazen firmalar/yayınevleri vs. sizinle iletişime geçip ürünlerini denemenizi isterler. Eğer yayıneviyse kitabını yollar ve siz okursunuz sonra da bir şeyler yazarsınız. Bu konuda epey ateşli tartışmalar da dönüyor elbette blog alemlerinde. Her konuda olduğu gibi çok net yargılarım yok ama insan yine de mutlu oluyor bu tür mailler alınca.

Farkındasınızdır bir süredir kırtasiye yazılarına ağırlık verdim. Nedenini de açıkladım, kitap okumaya pek vakit bulamıyorum, blogu da başıboş bırakmak istemiyorum. Ben de size aklıma gelen markalardan bahsediyorum. Dünden önce de bir mail aldım, Nishmark'tan.

Bu adı daha önce duymuştum ancak hiçbir ürününü kullanmamıştım. Aklımda ön kapağında kocaman harf olan minik defterleri kalmış. Gelen mailde bir tanışma hediyesi yollamak istediklerini belirtiyorlardı. Blog bir kenara, normal hayatımda da gereğinden fazla utangaç biri olduğumdan, hemen "aman efendim, beni mahcup ediyorsunuz"a geçiş yaptım. Şaka bir yana, gerçekten çok ufak bir şey olursa kabul edebileceğimi söyledim. Hatta "siz yollamayın, ben satın alırım" diyecektim önce ama sonra o da biraz ayıp olur diye düşündüm. Sonunda adresimi verdim. Bir yandan da öyle merak ediyordum ki ne göndereceklerini.

Twitter'da duyurdum, felaket bir farenjit geçiriyorum. Öksürük yapmadı ama ateşim var, dün ilk defa acısız su içebildim, köfte de yedim. Enfeksiyon dudağıma da sıçradı, yumruk yemiş gibi dolaşıyorum. Diş etlerimden bahsetmek bile istemiyorum. E tabi bir de hastalık hastası olunca insan, iyice keyfi kaçıyor. Ancak dün paketimin geldiği haberi epey mutlu etti.

Aslında hediye paketinin, içinden çıkan nazik notun da fotoğrafını çekmeliydim ancak sabırsızlıktan öyle bir açtım ki kutuyu, maalesef o fırsatı kaçırdım (ama kurdela, not, kap kağıdı hala duruyor). Bir de içinden patlatmalık o kağıtlardan çıktı, onu da çok sevdim. Sizi de heyecanlandırdım değil mi, 3 tane şey çıktı içinden  paketin.

İlki adımın baş harfi olan C'li bir defter. Rengi şahane. Kağıtları krem rengi (en sevdiğim). Tam kısa kısa not almalık. İkincisi kapağı el yapımı olan, mıknatıslı kapaklı çok güzel bir defter. Bu gerçekten çok şık, galiba hemen kullanmayıp bir süre saklayacağım. Ve son olarak bir tane kart. Ama o kadar değişik ki, fotoğraftan çok belli olmayabilir. Gerçek minik yaprak ve çiçek üstine çok ince keçemsi bir kaplama var. Hediyelere iliştirmek için güzel bir seçim.

Sitelerini biraz daha dolaşınca Nostalji Defterler'e bayıldım, şık kalemlerinden büyüyünce almaya karar verdim. Hediyelik arayanlar için de doğru bir yer bence burası.

Sitelerine şuradan bakabilirsiniz, Facebook da şuradan (sitelerinden alışveriş yapılabiliyor bu arada)

Gerçekten beğenmesem galiba bu kadar uzun bir yazı yazmazdım. Tekrar teşekkür ederim Nishmark'a.

3 yorum:

  1. Ajansta bir arkadaşımda var bu markanın bir defteri, sitede gezerken gözüme çarptı. =)

    YanıtlaSil
  2. Ben de yeni yeni çevremde bazı kişilerin bu markayı kullandıklarını fark ediyorum (:

    YanıtlaSil