19 Mayıs 2013 Pazar

My Ideal Bookshelf by Jane Mount


Bugün kütüphane girişinde bu projenin adresi ile karşılaştım. Not aldım ve hemen baktım. İyi ki de bakmışım çünkü şahane bir şey çıktı. 

Sanatçı Jane Mount bu işe öncelikle proje olarak başlamış, 2007 yılında. Şu anda sitesinden hem hazır çizimlerini satıyor. Hem de sipariş alıyor. Detaylar şöyle...

Jane Mount'ın esas derdi kitap sırtlarıyla, doğru bir tabir oldu mu emin değilim. Sitede dediğim gibi şu an hazırda zaten bazı seriler var. Mesela Tolkien, Narnia ve Harry Potter kitapları gibi. Farklı ebatlarda mevcut ve fiyatları 28$ civarında. Aynı zamanda kartlar da var çeşit çeşit. Bir de esas güzel ama bir o kadar da pahalı olan bir seçenek var. İsterseniz sizin hayatınızda önemli yeri olan 10 kitabı seçip, onları yanyana getirip fotoğrafını çekip Jane Mount'a mail atıyorsunuz. O da sizin için bu kitapları 6-8 hafta içinde çizip yolluyor. 10 kitaplık seçenek 360$. Ebat ise 20x200 anladığım kadarıyla. 20 kitaplık seçenek ise 540$. 

Kişiye özel seçimlerin ucuz olduğu söylenemez ama çok değerli ve güzeller.  Benim favorim bilimkurgu kitapları için hazırlanmış çizim oldu.

Tüm bu çizimler yakın zamanda kitap haline de gelmiş. Siteden bakabilirsiniz. Site için ise şurayı tıklayabilirsiniz.

Hele ki bu aralar çizim işlerine tekrar merak sarmışken, çok çok hayran kaldım, umarım siz de beğenirsiniz.

1 yorum:

  1. aa süpermiş ehe ben kendime yaparım ki bunlardan hem de türkçesini=)

    YanıtlaSil