6 Mayıs 2013 Pazartesi

That Company Called If



Kırtasiye ve bilimum ıvır zıvırlar ile ilgili yazı yazmak gerçekten çok hoşuma gitti. Şu an aklımı verip kitap okuyamamamın yanısıra, bu yazıları yazarken eğleniyorum. Bugün bahsedeceğim markayı ise son 1-2 senedir takip ediyorum.

İngiltere çıkışlı That Company Called If (TCCI) ürünlerini ilk olarak bizim üniversitenin kitapçısında gördüm. Kitap ayraçları özellikle ilgimi çekmişti. Sonra epey bir yerde karşılaşmaya başladım.

Ürünlerden bahsedecek olursam, kitap ayraçlarında bir numara olduklarını söyleyebilirim. Özellikle minik mıknatıslı olanlarına bayılıyorum. Bildiğimiz klasik ayraçlara kıyasla da çok daha sağlamlar ve sayfayı kesinlikle kaybetmiyorlar. Şuradan inceleyebilirsiniz mıknatıslıları. Ben bugüne kadar kitap okuma ışıklarından yana çok şanslı olmadım, ya pilleri hemen bitti, ya da kırıldılar. TCCI'de çok fazla çeşit var ve son derece kullanışlı görünüyorlar. Ama denemedim, bilmiyorum.

Hala okuduğu kitabı saydam kapla kaplayanlar var mı? TCCI onu bile düşünmüş "kitap aksesuarları" adı altında. Bu başlık altında kulak tıkaçları, sözlük şeklinde kitap ayraçları ve deri kitap kapları da bulmak mümkün. Onlara da şuradan bakabilirsiniz.

Şu solda gördüğünüz sayfa tutacağını 2 yıldır kullanıyorum ve ne kadar işe yarar bir şey olduğunu size anlatamam. Fiyatı da epey iyiydi diye hatırlıyorum. Bulursanız kaçırmayın.

Bir Doald Dahl hayranı olarak elbette bu anahtarlıklara bayıldım. Lisanslı ürünler için çok güzel anahtarlık ve kitap
ayracı tasarımları var.

Seneye İngiltere'de olacağım, bir sorun çıkmazsa. Böylece TCCI de yerinde ziyaret edebileceğim. Bu sevinilesi bir şey. Türkiye'de de daha fazla noktada satışa sunulacağını umuyorum yakın gelecekte.

Böyle anlatmakla olmuyor elbette, en iyisi mi siz siteye girip bir bakın.

Siteye şuradan ulaşabilirsiniz. Online alışveriş seçeneği var, Türkiye'ye yolluyorlar mı bilmiyorum, en iyisi siz de bir bakın.

3 yorum:

  1. Öncelikle merhabalar :)Anlattıklarınız sayesinde siteyle de tanışma fırsatı buldum. Özellikle pembe sayfa tutacağına bayıldım gerçekten.
    Türkiye'de hiçbir yerde yok mu satışı acaba ?

    YanıtlaSil
  2. Var var, en azından Homer Kitabevi'nde olduğunu biliyorum. Belki internetten alışverişi de deneyebilirsiniz. Ama siz önce internetten daha detaylı aratın, özellikle İstanbul'da bu ürünleri datan kırtasiyeler vardır diye tahmin ediyorum. Sevgiler (:

    YanıtlaSil
  3. D&R mağazalarında da bulunuyor, sitedeki kadar çeşitli değil tabi ki ama üstteki pembe sayfa tutacağını falan bulabiliyorsunuz.

    YanıtlaSil