25 Mayıs 2013 Cumartesi

The Beauty Department


Hiçbir zaman makyaj ve bakım konusunda bir uzman olamadım. Bakım konusunda vasatım. Yüzümü temizlerim, makyajla uyumam. Ama bundan fazlasını da yapmam. Makyaj konusunda ise yıllardır uyguladığım taktikler aynıdır. Gözlerim de dudaklarım da irice olduğundan, ikisini de boyayınca şebeğe benziyorum genelde. Ben de sadece birine odaklanmaya çalışıyorum. Far kullanmayı hiç bilmem. Günlük makyajımın özel gün makyajından tek farkı ruj sanırım. Normalda yaptığım makyaj da kahverengi göz kalemi, pudra ve dudak nemlendiricisinden oluşuyor. Bundan sonra da değişmez artık herhalde.

http://thebeautydepartment.com sitesine bugün denk geldim. Bugün okulda bahar şenliği var ve ben güneşten korunmak adına başıma bir şeyler bağlamak istedim. Nasıl bağlanır, ne tür modeller vardır diye de araştırırken bu çıktı karşıma. Çoks sevdim. Saçlarım şu aralar kısa ama öyle güzel saç modelleri, makyaj taktikleri var ki, bayıldım.

Bir de kendi makyaj malzemeleriniz yapmanız için de yöntemler var. Mesela şuraya tıklarsanız bronzlaştırıcı pudra nasıl yapılabilir öğrenebilirsiniz.

Saçlarım uzunken hep ama hep örgülerle dolaşırdım. Çeşit çeşit örgü bilirim. Bu sitede de birçok örnek var. Mesela şurada çok güze bir mini Fransız örgüsü modeli bulabilirsiniz.

Ve şurada da yıpranmış eller için şahane bir el scrubı var.

Kısacası makyaj uzmanı olmasanız da mutlaka "hımmm, ne de güzelmiş" diyeceğiniz bir şeyler bulacaksınız.

Bakın bakalım (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder