26 Ağustos 2013 Pazartesi

2013'ün en beğenilen fantastik serileri



Listelere ara vermiştim, tekrar geri döndüm. Listeleri herkes seviyor galiba. Umarım bu da hoşunuza gider.

Blogu takip edenler fantastik edebiyatı, özellikle uzun serileri ne kadar sevdiğimi biliyorlar sanırım. Daha önce birkaç liste de hazırladım diye hatırlıyorum bu türe dair. Goodreads’de dolanırken karşıma çıkan bu listeyi sizle paylaşayım istedim, güncel oluşu daha önce hazırladığım listelerden biraz daha farklı kılıyor sanırım bu seferkini. Epey kalabalık olan listenin en popüler ilk yirmisi var burada. Bakın bakalım, siz hangilerini biliyorsunuz, hangilerini okumayı düşünürsünüz. Bu arada, listede kitap adlarını değil, seri adlarını verdim, aman dikkat. Bir de her zamanki gibi, bazılarının Türkçe çeviri karşılıklarını bulamadım. Eğer bildikleriniz varsa yorum olarak eklerseniz çok sevinirim.
  1. Taht Oyunları – R.R. Martin
  2. Hobbit ve Yüzüklerin Efendisi – J.R.R. Tolkien
  3. Narnia Günlükleri – C.S. Lewis
  4. Kral Katili Güncesi – Patrick Rothfuss
  5. Zaman Çarkı – Robert Jordan
  6. His Dark Materials – Philip Pullman
  7. Mistborn – Brandon Sanderson
  8. Inheritance – Christopher Paolini
  9. Sword Of Truth – Terry Goodkind
  10. Farseer Serisi – Robin Hobb
  11. Kara Kule Serisi – Stephen King
  12. Avalon – Marion Zimmer Bradley
  13. Yerdeniz Serisi – Ursula K. Le Guin
  14. Gedik Savaşları Efsanesi – Raymond E. Feist
  15. Abhorsen – Garth Nix
  16. Dragonriders of Pern – Anne McCaffrey
  17. Dragonlance – Margaret Weis
  18. Disk Dünya – Terry Pratchett
  19. Elric – Michael Moorcock
  20. Ölüm Kapısı Serisi – Margaret Weis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder