16 Temmuz 2012 Pazartesi

Kitap Arkası Yazıları Serisi


Yazardan bahsedilen arka kapak yazıları, kitaptan (hatta bazen sonundan) bahsedilen arka kapak yazıları, kitap üzerine yorumların yer aldığı arka kapak yazıları, yazarın fotoğrafının (tercihen afilli bir duruşa sahip olan) yer aldığı arka kapaklar... Kapak arkası yazılarına ne kadar güvenirsiniz? Hep okur musunuz? Açıkçası ben kitap almadan önce otomatik bir şekilde kitabın ön kapağını inceledikten sonra arkasına çeviriyorum (Yapı Kredi’nin arka kapağı bomboş olan kimi kitapları işte bu nedenle beni affallatıyor). Ve açıkçası kitap hakkında genel bir fikir verdiğine de inanıyorum. Bayılmıyorum ama faydalı buluyorum. Buradan yola çıkarak da ara ara kitap arkası yazılarına yer vereceğim, bahsi geçen kitabın yayınevi ve fiyatıyla beraber. Belki arkasından kitap üzerine yazı da gelir. Herkesin işine yarayacak bir seri olacağını düşünüyorum. “Kitap Arkası Yazıları Serisi”.

Görüşmek üzere.

1 yorum:

  1. YKY'nin Salinger kitaplarında hiçbir şey göremezsin. Yazarın isteğidir. Kazım Taşkent klasikleri de iç kısımda yazar, kapağın kıvrılan yerinde. Öyle.

    YanıtlaSil