11 Temmuz 2012 Çarşamba

Yeni Seri: "İstanbul'un Kitapçıları"


şuradan alındı

Seriler hazırlamayı seviyorum. Hatta birazdan blogu birazcık düzenlersem, sağ tarafta bugüne kadar başlatmış olduğum tüm serileri görebileceksiniz. Yeni serinin adı ise, “İstanbul’un Kitapçıları”

İstanbul’da yaşamayı seviyorum. Evet bazen çok bla bla bla ama ben seviyorum. Hep yapacak bir şeyler bulmam en önemli etken sanırım bunda. İnsanlar nereli olduğumu sorup da ‘İzmir’ cevabını aldıklarında beni çok çok kıskandıklarını gözlerinden anlıyorum, çoğu zaman kendileri itiraf ediyorlar zaten. İzmir’i de severim ancak büyüdüğüm yer İstanbul oldu sanırım. 17 yaşımdan beri buradayım ve büyümek sadece kemiklerimizin gelişmesi değil. İstanbul’dan topladığım güzel anılar ve bir avuç da insan var.

Ara ara blogda İstanbul’un kitapçılarından bahsedeceğim. Kadıköy rıhtımda yeni açılan Kabalcı ile başlıyorum seriye. Sonrasında yine biraz Kadıköy civarlarında dolanıp, karşı yakaya geçmeyi planlıyorum.

Sizden gelecek yazıları, fikirleri, fotoğraflar ya da konuyla ilgili başka herhangi bir şeyi yayınlamaktan zevk duyarım! (okuyanbirkedi@gmail.com)

Sevgiler, iyi okumalar (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder