16 Temmuz 2012 Pazartesi

Okuyan Kedi Hakkında.


Ad: C.
Boy: 1.75
Kilo: 57
Doğum yeri: İzmir
Doğum tarihi: 1990
Kardeş: yok
Evcil hayvan: 13 yaşında siyam kedisi (Siyami), 4 aylık pembe burunlu sokak kedisi (Ayı)
Sevdiğim renkler: lacivert, kahverengi, bordo
Sevdiğim filmler: White Ribbon, Garden State, Jumanji... (aklıma gelmedi)
Sevdiğim gruplar/şarkıcılar: Aimee Mann, Eels, Kings of Convenience, Sia, Jem, Rosi Golan
Sevdiğim şehirler: Moskova, İstanbul, İzmir, Barcelona, Malaga, Atina
Sevdiğim yemekler: patates kızartması, fırında tavuk-patates, patlıcan kızartması, ekşili bamya, arpacık çorbası
Sevdiğim tatlılar: kalburabastı, elmalı-tarçınlı turta, lokma, krem şokola, çilekli pasta
Sevdiğim içecekler: limonata, kola (maalesef), şeftalili ice tea, şeftalili soda, gazoz
Sevdiğim meyveler: şeftali, erik
Sevdiğim kokular: incir ağacı kokusu, yasemin
Fobiler: Yükseklik
En çok giydiğim şeyler: şort, iki beden büyük t-shirtler, oduncu gömleği
Ayakkabı tercihi: converse, camper
Saat: Swatch, açık kahverengi deri kayışlı
En sevdiğim aksesuvar: çanta, kolye
En çok gittiğim yerler: Ara Cafe, Karga, La Boga
Nerede yaşamak isterim: Moskova
Nereyi görmek isterim: Latin Amerika
Büyüyünce ne olmak isterdim: Arkeolog
Ne oldum: Siyaset Bilimci

*Fark ettiyseniz, sevdiğim kitap ve yazarlara dair bir şey yazmadım. Arayış hala devam ediyor. 

3 yorum:

  1. Oduncu gömleğinden beni yakaladın.
    Ama bamya sevmen hiç olmadı bak.
    Sevgiler.
    E. :)

    YanıtlaSil
  2. yoksa o fotoğraftaki senin siyamin mi?
    siyamlar pek bir nazlı oluyor ama bu kedicik çok şirin bakmış, sanki gizli bir şey yaparken yakalanmış gibi. en çok tekirleri -sokak kedilerini- severim =)
    bir de kedi mırıltılarıyla kitap okumak şahanedir. özledim!

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraftali benim siyamim değil (: benimki daha kısa tüylü.

    YanıtlaSil