22 Eylül 2013 Pazar

Londra'ya taşınıyorum!

Taşınıyorum.

Londra'ya. Gitmeme çok çok az kaldı. Daha önce de birkaç blog yazısında, laf arasında bahsetmiştim. Bu yazıyla bir seferde anlatayım dedim. 

Gitme sebebim okul. Erkek arkadaşım da geliyor. Onun da sebebi okul. Eğitim yani. Ben pek heyecanlıyım. Geçen hafta pek de heyecanlanmıyorum vize telaşı sebebiyle ancak şu an gerçekten ara ara karnıma ağrılar giriyor. 

Şu an tam bir bavul karmaşası içerisindeyim. 23 kilo hakkım var. Kulağa çok gibi mi geliyor? Değil. Ama sınırı da aşmamam lazım çünkü aşarsam kilo başına para vermek zorundayım. Zaten yazlık pek bir şey götürmüyorum, kita-defter hakkımı oradan alacaklarımdan yana kullanıyorum. Şimdilik bavulu çizme, bot, yağmurluk ve kalın kazaklarla doldurdum. 

"Eee peki kitaplar?" der gibisiniz. Radikal bir kararla sadece 1 kitap götürmeyi düşünüyorum yanımda, onu da yolda okumak için. Hem dediğim gibi kilo sıkıntısı var. E tabi bir de hava limanından kaldığım yere kadar o koca koca bavulları tek başıma taşımak var. Bu nedenle azla yetinmeye çalışıyorum.

Durum bu yani, önümüzdeki aylarda bloga Londra'dan yazıyor olacağım. Ve bence bu gerçekten hem benim için hem de blogu okuyan sizler için epey eğlenceli olacak. Neredeyse her gittiğim yeri, her adımımı buradan paylaşmayı düşünüyorum, fotoğraları da unutmadan. Ve bence, eğer düzenli yazmayı becerebilirsem, epey faydalı olabilir. Yurtdışına taşınmak nasıl bir şey, nasıl alışılır, nerede ne bulunur... Bu sorulara cevaplar yazmak biraz sıkıcı olacağından öyle yazmam ama "Londra Günlükleri"ni okuyanlar bence akıllarındaki sorulara cevap bulabilirler.

Bol şans dilerseniz işime yarayabilir (:

image

14 yorum:

  1. Çok çok sevindim senin adına.. Londra'dan daha iyi bir yer düşünemiyorum yaşamak için. Şimdiden Londra kitapçıları ve oradaki hayatın hakkında yazacaklarını okumak için sabırsızlanıyorum :) Umarım istediğin gibi olur her şey. Bol şans :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, gerçekten çok yaşanılası bir yer. Bol bol yazmayı planlıyorum, malzemem çok olacak gibi. İyi dileklerin için tekrar teşekkür ederim (:

      Sil
  2. yolun açık olsun! herşeyi paylaş bizimle olur mu? belki bir gün yolumuz düşerse rehberim sensin .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, iyi bir rehber olmaya çalışacağım ben de o zaman (: Umarım heyifle yazarım, siz de keyifle okursunuz.

      Sil
  3. Hayırlı yolculuklar, oradaki yaşantında mutluluk ve sağlık dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim iyi dilekler için, bir sorun olmadan vardım çok şükür (:

      Sil
  4. herşey gönlünüzce olur inşallah, hayırlı yolculuklar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için, sağ salim vardım çok şükür (:

      Sil
  5. bol şans diliyorum canım, Londra harika bir şehir ve kitapçılar çok güzel. Müzeler de bedava:) Oxford caddesindeki Primark'dan çok uygun fiyata ne ihtiyacın varsa alabilirsin aklında olsun:) Oralarda kraliçe'yi Kate'i flan görürsen benden selam söyle:)

    bi de merak ettim, kediye kim bakacak?

    hayırlı yolculuklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim. Primark'ı bir arkadaşım daha söyledi. Galiba yarın oraya uğrayacağım. Müzeleri ise bir sıraya koymam lazım, görmek istediğim çok var. Kate'e selamın da aklımda (: Kedimiz erkek arkadaşımın ailesinde kalacak bir süre için. Çünkü biz yurtta kalıyoruz ve yanımıza almamız mümkün değil. Çok özleyeceğiz ama ):

      Sil
  6. süpersin okuyan kedi! darısı başıma diyelim benim de garip şekilde ingilterede okuma ve bir süre de olsa orda yaşama isteğim var, senin londra günlüklerinin de bana faydası olabilir:) erkek arkadaşının da geliyor olması ise ayrı bir şahane:) ama ben de merak ettim judy abbott gibi, kedi ne olacak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım senin planların da gerçekleşir. Gerçekten çok yaşanılası bir yer. Kedi bir süreliğine erkek arkadaşımın ailesinde kalacak. Biz şimdi ayrı yurtlarda kalıyoruz ve yanımıza alma imkanımız yok. Epey özleyeceğe benziyoruz.

      Sil
  7. hayırlı olsun , bence her şeyini yaz , bütün yaşadıklarını...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de her şeyi yazmayı planlıyorum. Umarım ben güzel şeyler yazarım, okuyanlar da severek okur (:

      Sil