4 Ağustos 2012 Cumartesi

Lale işlemeli bozuk para cüzdanı.


Merhaba herkeselere,

Umarım Cumartesi gününüz iyi geçmiştir. Ben evdeydim çoğunda, akşama doğru dolandım biraz sokaklarda. Aklımda birkaç soru var, çözemiyorum, çözemedikçe daha da sıkılıyorum. Her neyse. 
Fotoğrafta gördüğünüz Mirel'in en son bombası  (: Lale işlemeli bozuk para cüzdanı/kesesi. Boyutları 8x8 cm. Çıtçıtları var. Pek sevimli. Bana özel bir tane yapacak, söz verdi. Ancak renkler maalesef belli olmuyor. Üst çizgi turkuaz-çivit mavisi arası bir mavi. Lalenin kendisi bordo-kan kırmızı arası bir kırmızı. Yapraklar ise koyu yeşil.

Ne dersiniz, güzel mi?

Sevgiler.

1 yorum:

  1. bunlara bayıldım harika bir hobi:) ben de denemek istiyorum.
    kullanulan malzemelerin isimleri nedir? bununla ilgili okumam gereken yardımcı olabilecek birşeyler var mı?
    yardımcı olursanız çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil