2 Ağustos 2012 Perşembe

Okuyan Kedi'nin kitap ayraçları





Bu Mirel ile hazırladığımız ilk ayraçlardan biri. Kareli defter sayfası sanmayın. Kalın, güzel bir kağıt. Düz kağıt üzerine yapacaklarımız da olacak ancak kırmızı iplik ile kareler bize çok sevimli geldi.


Epey uğraştık açıkçası bunu yapana kadar. Çünkü en ufak bir hatada, istersen işin başında ister sonunda olun, tüm ayracı çöpe atmak zorunda kalıyorsunuz, düzeltme şansı pek yok. 


Desenler, renkler, ebatlar elbette değişecek. Bakalım neler neler çıkacak (:
Siz ne dersiniz?

3 yorum:

  1. ben edinmek isterim bunlardan. alakam yok aslında daha karanlık ve kasvetli şeyleri sevsem de, değişik şeyler motivasyonu artırıyor diye düşünüyorum. her zaman farklı ayraç kullanmak motivasyonu artıyorsa, sizin gittiğiniz yol bence güzel. buradan devam edin. kırtasiyenin karanlık tarafını sevsem de bugünlerde biraz renk fena olmaz diye düşünüyorum. siz işlerinizi bitirin, sipariş edeceğim şeyler olacak ama bence çok mantıklı bir fikir üzerinden yürüyorsunuz.

    ileride sizin kendinize ait bir markanız bile olabilir. isveç gibi norveç gibi ülkelerde bu tarz tasarımlar ilgi çekiyor. bizim ülkemizde neden çekmesin. kitap okuyan ve bu yolda uğraşan insanların kırtasiye ihtiyaçları bitmeyecek ama etrafta çeşit yok. hepsi mekanik aslında. tasarımlar üzerinde biraz daha karanlık şeyler de olursa, daha güzel olur diye düşünüyorum. benim ilgimi öyle şeyler daha fazla çekiyor. az renk olanlar da olsun lütfen. iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  2. Yorumunuz o kadar sevindirdi ki bizi, tahmin edemezsiniz. Açıkçası bizim de aklımızda siyah tonlar ağırlıklı, gotik-dantel işlemeler vardı. Belki karanlık tanımlarımız fark gösterebilir (: Zaman içinde çeşitler epey artacak gibi gözüküyor. Tekrar teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  3. yani gotik mevzularda hayvan figürlerini kullanabilirsiniz. kargalar gibi, hatta katatonianin brave murder day albümünde olduğu gibi ölmüş karga figürü mesela. kurtlar, kuzgunlar, bunları işlemeli olarakta yapabilirsiniz. siz yapın ben başucuma koyarım onları. şimdi kadınların tercih ettiği şeyler var daha renkli, erkek okurlar ise sanırım daha fazla kasveti seviyor. en azından ben seviyorum.

    sizin çalışmalarınızda da böyle bir çeşitlilik olursa portföy artacaktır diye düşünüyorum. ben alırım onu en başta söyliyim. avatarımda olduğu gibi siz basit bir kurt figürü yapın ben 10 tane alayım. zevk meselesi bazı şeyler ama el işlemesi otantik şeyleri ben seviyorum. mekaniklikten kurtarıyor insanı ve sanatsallık anlamında da şahane işler ortaya çıkaracaktır.

    kırtasiye ürünlerinde de öyle daha koyu tonlu açılımlar, türü sevenlerin tercihi olacaktır. çok alınır demiyorum ama ilgilenen insanlar var ve onlar ulaşmak isteyecektir. iyi bir yoldasınız ve bence pek bir şahane fikir. üstüne düşün. hem sevdiğiniz işi yaparak para kazanma gibi şahane bir olay, sizin motivasyonunuzda artıracaktır. neden bu işin markası da siz olmayasınız.

    küçük düşünmemek lazım. el işi kırtasiye ürünlerinin dünyada çok yaygın olduğunu düşünmüyorum. enteresan bir pazar olabilir. denemelerinizi artırın, bence sonuçları sizleri şaşırtacak. kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil